Support

Vi på Sekoia lägger stor vikt vid vår support. Det är viktigt att ni som användare känner att vi lyssnar och tar alla ärenden på allvar. Det anser vi vara en genväg till effektivitet och gott humör.

Det är enkelt att kontakta oss via flera kanaler och det är en hederssak för oss att stå till ert förfogande. Dessutom har vi en FAQ-sida med svar på vanliga frågor. Den är till för alla er som bara behöver ledas in på rätt spår.

 

Vägar till kunskap

Det går att kontakta oss via vår administrationssida där ni enkelt kan skriva ett meddelande direkt till oss. Ni kan dessutom kontakta oss per mail. Meddelandena där får exakt samma behandling och prioritet som ett meddelande via vår supportsida.

Beroende på vilken information ni behöver, kan vi även rekommendera sökning i vår kunskapsdatabas på support-sidan. Där har vi samlat ett antal artiklar knutna till de oftast förekommande ämnena i hänvändelserna till oss. Kunskapsdatabasen uppdateras löpande så att den alltid avspeglar de vanligaste frågorna.

 

Öppettider

Förutom kontakt via administrationssidan och email kan ni även ringa till oss. Man skulle kunna tro att det går fortare att ringa, men behandlingstiden är oftast snabbare på emailförfrågningar. Då kan vår support nämligen ta tag i ett ärende så fort de får tid. Det kan gå snabbare än att sitta och vänta i en telefonkö.

Öppettider: 08.00–16.00

 

Behöver du hjälp?

Gå direkt till support.

Sekoia AB   /   Ranhammarsvägen 4a   /   168 67 Bromma   /   kontakt@sekoia.se   /   +46 8 410 370 00 Sekoia AB
Ranhammarsvägen 4a   /   168 67 Bromma
kontakt@sekoia.se   /   +46 8 410 370 00
Sekoia AB
Ranhammarsvägen 4a
168 67 Bromma
kontakt@sekoia.se
+46 8 410 370 00